Arama sonuçlarınız

  1. S

    BENİM HİKAYEM :PLAGİOSEFALİ (lütfen okuyun)

    BENİM HİKAYEM :PLAGİOSEFALİ (lütfen okuyun) Merhaba arkadaşlar.Sitenin uzun süredir takipçisi,yeni üyesiyim. Konuya nereden başlayacağımı bilemesem de,elimde geldiğince sıkmadan anlatmak istiyorum. 5 ayını bitirmek üzere olan kız bebek sahibiyim.Kızımı sezaryenle dünyaya getirdim. İlk kucağıma...
  2. S

    similac high energy bebek sütü

    similac high energy bebek sütü çok iştahsız ve acayip hareketli bir kızım var, 7. ayımız dolmak üzere. bugünkü kontrolümüzde kilosu az olduğu için ve çok hareketli olduğu için doktorumuz similacın high energy bebek sütünü verdi. bugün deneme amaçlı bir şişe verdi. içerse heyet raporu çıkarıcak...
  3. S

    Lohusalik psikolojisi:(

    Lohusalik psikolojisi:( Selam kizlar, 10gunluk anneyim sezeryan ile dogum yaptim bebegim iri bi bebekti malesef sutum gelmedi sari bi su geldi ve cok azdi bebegime mememi verdigimde doymadigi icin agliyordu sarilik olmasin diye mama verdik eve geldik caylar sular vs sutumu cogalttim fakat...
  4. S

    Kist olanlar miyom olanlar ve bebeği olmayanlar gelin bir dakika

    Kist olanlar miyom olanlar ve bebeği olmayanlar gelin bir dakika Kızlar bebeği olmayanlar yazdım da yanlış anlamayın ısırgan otu nu kaynatıp 40 gün boyunca içerseniz kistler gidiyo polipler miyomlar gidiyo ve hamile kalıyorsunuz özellikle bebek isteyen herkes yapsın bir akraba hastanelere...
  5. S

    Polip ameliyatı olanlar acil yardım!

    Polip ameliyatı olanlar acil yardım! Merhaba kızlar acil cevap yazarmısınız panik dumumdayım.1 ay önce polip ameliyatı oldum polibi aldı doktorum .bu ay normal adet döngüme göre zamanında adet oldum ama adetım beteli 18 gün oluyor haşa lekelenmem devam ediyor.zaten polip varkken en büyük...
  6. S

    Tuvalet egitimi

    Tuvalet egitimi Merhaba benım oglum 32 aylık kısın brzını sureklı cıkarıp halıya çişini kakasını yapıyodu çile alıstırıym dedim olmadı 1 hafta dnedık lazımlık kılozet yapmadı sonra tekrar beze donduk bıraz zamn sonra tekrar alıstırmaya çalıstım yıne olmadı ne klozete ne lazımlıga oturuyodu...
  7. S

    HAMİLELİKTE, KORKU,DEPRESYON,PANİK

    Benim gibi yaşayanlar , ya da benim gibi yaşayıp doğum yapanlar ve de çocuğu sağlıklı büyüyenler var mı? ilk hamileiğimde kese vardı fetus yoktu kalp atışı olmadığı için 8.hafta da aldırmak zorunda kalmıştım . 3 ay sonra 2.gebeliğim başladı ( tabi bu süre zarfında evliliğimle ilgili sorunlar...
  8. S

    Hamilelik sansim var mi ?

    Kizlar benim adetim duzenlidit genellikle 28 gunde bir olurum bu ay yumurtlama takibi yaptirmaq istedim multifolikuler tespit edildi ve sol tarafima 16mm yumurtam varmis adetin 11 gunu bu arad.ve rahmim ince 6.3.simdi adetime 8 gun var kasiklarimda batma oluyor belim hafif sekilde agriyor hamile...
  9. S

    Miyom ameliyatı rahim kurtarma!!

    Miyom ameliyatı rahim kurtarma!! Merhabalar...Açık miyom ameliyatı oldum ve 12 cm di hiç fark etmemiştim sıradan bir muayenede öğrendim.. devlet hastanesinde emar istediler ve sonra sonuç gösterince ameliyat ama riski var oda rahim almamız gerekir dediler evliyim bir çocuğum var ama rahim...
  10. S

    Aynısını yaşayan var mı?

    Aynısını yaşayan var mı? 3-4 gün önce ilişkiye girdim ve kahverengi boşalmam oldu. Adetime daha 10 gün var. Diğer güne kadar kahverengi akıntım devam etti pıhtı şeklinde. Sizce sebebi nedir? Aynısını yaşayan var mı? Dilek3346
  11. S

    Lütfen yardımci olur musunux

    Lütfen yardımci olur musunux 3-4 gün önce ilişkiye girdim ve kahverengi boşalmam oldu. Adetime daha 10 gün var. Diğer güne kadar kahverengi akıntım devam etti pıhtı şeklinde. Sizce sebebi nedir? Lütfen yardımci olur musunux Dilek3346
  12. S

    Adete 10 gün kala gebelik

    Merhaba adetime 10 gün kala eşimle korunmadan beraber olduk (yumurtlama donemim değildi) hamile kalma ihtimal varmı? Adete 10 gün kala gebelik Su9595
  13. S

    Yavas artan hcg acil yardim

    Merhaba arkadaşlar, hcg adet günümden iki gün önce 12.69 bir gün sonra 27,adet günümde 41 iki gün sonra 55 oldu geçen hafta cuma 231 iki gün sonra tekrar 417 güzel gidiyordu iki gün sonra tekrar verdim yani bu salı 548 çıktı çok korktum öncesinde iki tane kimyasal olduğu için yine mi düşüyor...
  14. S

    Sperm sonucu lutfen fıkır verın

    Sperm sonucu lutfen fıkır verın Kızlar ektedir ekledim bir baksanız her doktor ayrı bsıyler dıyor tecrube ye dayalı olarak bana yardım edın Sperm sonucu lutfen fıkır verın Nasibeyn
  15. S

    Tek tüple hamile kalanlar

    Tek tüple ne kadar sürede hamile kaldınız? Sağlıklı bir hamilelik geçirdinizmi? Tek tüple hamile kalanlar Sevgi ada Tek tüple hamile kalanlar
  16. S

    Lekeli kıyafet yardım

    Lekeli kıyafet yardım Arkadaşlar oğlumun biraz küçülenlerini var birazda arkadaşım vermiş giyilmiş giydi ama baktım bugün sararmış çok kötü olmuş atmak istemiyorum nasıl lekesi çıkar :emir_bebek: bebeğime giydirecegim Selincms Lekeli kıyafet yardım
  17. S

    Progestan iğne yan etkisi yaşayan var mı ?

    Arkadaşlar ben tüp bebek tedavisi sonrası progestan iğneye başladım. İlk yaptırdıgımda zor yürüdüm üşüme titreme halsizlik ateş oluyor gece zor uyuyorum sizde de aynı etkiler oldu mu ? Progestan iğne yan etkisi yaşayan var mı ? baharsancak Progestan iğne yan etkisi yaşayan var mı ?
  18. S

    Hipotiroidi.. tsh yüksekligi lütfen bakın

    Kızlar merhaba gecen gün kan testi istedi kadın dogumcum sonuclara göre tsh 4.49cıktı normalde 2.5olmasını isteriz dedi doktor. hipotiroidi tanısı koyuldu ilac tedavisine başlıycam yarın. eve gelince eski kan testime baktım yaklasık 2aylık hamileyken yaptırdıgım o zaman da 5küsürlerde cıkmıs ama...
  19. S

    yasmin kullanirken ara kanama sirasinda iliski

    yasmin kullanirken ara kanama sirasinda iliski merhaba, evlnemeden 1 ay once dogum kontrol hapi kullanmya basladim ancak adetim bitmesine ragmen 2 hafta da kanamam oldu. adet kanamasi gibi degil lekenme seklindeydi. daha sonra ben ilaci kullanmayi biraktim ve evlnedim. aradan 3 ay gecti...
  20. S

    Emziren anneler ..

    Emziren anneler .. Sütten bebise gaz yapan yiyecekler nelerdir , henüz yeni bir anneyim ve yediklerimden etkilendiğini fark ediyorum ama nelere dikkat etmem gerektigini bilmiyorum bilginiz varmi ? Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir. Muuminee Emziren anneler ..
Üst Alt